انواع روش ها و فرایندهای متفاوت تخلیه چاه

هنگامی که چاه فاضلاب را از مواد مازاد تخلیه نمایند , تخلیه چاه صورت میگیرد

آیا این صحنه برایتان آشناست؟ در اکنون شستن دستهایتان می‌باشید که میبینید همگی مقدار آبی رنگ که از شیر خارج آمده داخل روشویی در اکنون چرخش است و کف های صابون نیز به دور خودشان می‌چرخند , انگار قصد ندارند محل را کنار گذاشتن کرده و از چاه روشویی به مقصد باقی بروند! در‌این روزگار است که می بایست سریعا شیر آب را ببندید و با کمپانی تخلیه چاه و لوله بازکنی تماس حاصل نمایید . بد وجود ندارد قبلی از مواجه با این مسائل داده ها بیشتری با مراحل لوله بازکنی کسب فرمایید :

تخلیه چاه چیست؟ هنگامی که چاه فاضلاب را از مواد مازاد تخلیه نمایند , این مراحل صورت میگیرد .

مایع های لوله بازکن

در اکثری از مواقع برای گرفتگی اندک چاه از مایع لوله گشوده کن , پودری که عمده به اسم چنته دارای اسم و رسم است , اسید و نظیر آن به کار گیری می شود . می بایست خاطرنشان کرد احتمالا این مواد در کوتاه برهه زمانی بتواند خلل شما‌را حل نماید , اما در شرایطی که شی وسیع و سفتی داخل لوله های آب و یا این که فاضلاب گیر کرده‌با‌شد , راه حل ای جز تخلیه و لوله بازکنی تخصصی وجود ندارد . در زمینه‌ی مواد لوله بازکنی می بایست روزگار به کار گیری نکردن از آب داخل لوله را با اعتنا به راهبرد هر سوله مدنظر قرار دهید .

سینک ظرفشویی

تلمبه های لوله بازکنی

اکثری از اشخاص برای گشودن لوله از تلمبه هم به کار گیری می نمایند . این نحوه نیز به جهت مکشی که دارااست می‌تواند مواد ریز را جا به جا کرده و راه و روش را برای عبور آب خروجی گشوده نماید . نکته ای که در زمینه‌ی به کار گیری از تلمبه دستی اهمیت دارااست این است که مرحله دایره ای تلمبه می بایست تمام مرحله خروجی چاه را بپوشاند تا هوا از پایین آن بیرون نشود .

دستگاه های لوله بازکنی

شرکتهای تخصصی تخلیه چاه و لوله گشوده کنی این کار را با دستگاه های منحصر به فرد انجام میدهد , اما قبلی از این از فنر و دریل هم در‌این مراحل به کار گیری میشد . در‌این‌صورت‌ فنر لوله گشوده کنی را به راز دریل وصل می کردند , اما به جهت سرعت بالای دریل , بازخورد فنر به حریم خطر اکثری داشت .

دستگاه لوله گشوده کنی دارنده موتور و فنر است . در شرایطی که برایتان جذاب است بدانید که چرا فنر در‌این مراحل نقش مهمی دارااست می بایست بگوییم که انعطاف پذیر بودن آن جنبش شل تری را در لوله و شیرآلات ممکن ایجاد میکند . این دستگاه به برق شهری وصل می شود و فنر را در لوله گرفته شده قرار می‌دهند تا تخلیه را انجام دهد . می بایست بدانید که تا‌هنگامیکه راز فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله نرسیده باشد , دستگاه لوله بازکنی پر‌نور نمیشود .

لوله سینک آشپزخانه

می بایست بدانید عوارض مختلفی می‌تواند موجب گرفتگی چاه فاضلاب شود . موی و مواد پلاستیکی اعم از درب شامپو از بخش اعظم ترین عوارض آن می‌باشند . برای پرهیز از این خلل به طبع برای چاه توالت و گرمابه منزل خویش از درپوش به کار گیری فرمایید تا بازدارنده از ورود اشیای مازاد به فاضلاب شود . گهگاه هم نوسازی خانه و به کار گیری از گچ و سیمان در توالت موجب گرفتگی لوله ها می شود .

لوله بازکن

در آشپزخانه مواد غذایی مانده می‌تواند موجب گرفتگی شیرآلات و لوله ها شود . در شرایطی که زود متوجه این داستان گردید , گشودن لوله های پایین سینک آشپزخانه و خالی کردن مواد زاید داخل آن می‌تواند از مخاطرات آینده پرهیز نماید .

به کار گیری از دستگاه لوله بازکنی و فنر شایسته ترین طرز برای از فی مابین بردن و انقطاع کردن مواد زاید داخل لوله های فاضلاب است . اما می بایست این نکته را نیز بدانید که نفر دارنده نوک تیز است و بعداز به کار گیری از آن احتمالا کاسه دستشویی را در گیر خط و خش نماید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *