توالتهای ایرانی یا تخت این مشکل را دارند که چون مانند توالت فرنگی دارای درب نیستند، بوی فاضلاب و هم چنین حشرات موذی می توانند از سیفون آن عبور کنند و در فضای سرویس بهداشتی ایجاد مزاحمت نمایند. لذا شما می توانید با استفاده از چاه بست توالت این مشکلات را برطرف کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد چاه بست و کارایی آن و انواع آن برای شما اطلاعاتی را بیان کنیم ولی اگر شما مایل هستید اطلاعات کاربردی بیشتری در مورد چاه بست توالت کسب کنید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله چاه بست توالت را مطالعه نمایید.

آشنایی با چاه بست توالت و کارایی آن

چاه بست توالت ایرانی وسیله ای است که با قرار دادن آن بر روی خروجی فاضلاب در سنگ توالت ایرانی از ورود حشرات موذی و هم چنین بوی بد به فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می کنیم.

این چاه بست ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم، ولی به طور کلی کارایی چاه بست ایرانی سه مورد می تواند باشد.

  • جلوگیری از بوی بد به داخل سرویس بهداشتی
  • جلویگیری از ورود حیوانات موذی مثل سوسک به داخل توالت
  • جلوگیری از افتادن اشیا داخل چاه توالت
چاه بست توالت و کارایی آن

چاه بست توالت می تواند باعث شود تا اشیای مختلف داخل چاه توالت وارد نشوند و این خود از گرفتگی چاه توالت جلوگیری می کند ولی اگر چاه توالت شما دچار گرفتگی شدید شد می توانید با کلیک کردن بر روی آدرس https://barchasb.net به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت برچسب درسراسر تهران استفاده نمایید.

انواع چاه بست توالت ایرانی

چاه بست توالت ایرانی از دو نوع دو درب و تک درب تشکیل شده است که مدل دو درب آن از مدل یک درب آن کارایی بهتری دارد.

چاه بست دو درب به این صورت است که دو درب چاه بست توالت از وسط باز می شود و دوباره بسته می شوند. ولی چاه بست تک درب، به علت اینکه کل وزن درب را یک فنر کوچک نگه داشته است هم زودتر خراب می شود و هم اینکه امکان ورود حشرات موذی به داخل سرویس بهداشتی با این چاه بست ها بیشتر است.

سایت برچسب به صورت شبانه روزی در خدمت شماست، تا در هر ساعتی از شبانه روز که لوله های منزل شما دچار گرفتگی شد، در هر جای تهران هستید به کمک شما بشتابند، شما می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی شمال تهران یا دیگر مناطق محل سکونت خود از خدمات سایت برچسب استفاده نمایید.

چاه بست توالت را باید سالی یک بار حداقل عوض کنید چرا که اطراف آن جرم می گیرد و بوی بد متصاعد می کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *