گرفتگی لوله با سیمان یکی از شدید ترین گرفتگی های لوله های فاضلاب می باشد که ما می خواهیم در این مقاله روش برطرف کردن آن را بررسی‌ کنیم.

باید به این نکته توجه کنید که گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان را نمی شود با روشهای خانگی معمولی برطرف نمود. لذا نیاز است که روش های پیشگیری و روشهای رفع گرفتگی لوله توالت با سیمان یا لوله حمام، آشپزخانه و… را بیان کنیم تا شما با آن آشنا شوید.

بهترین راه و ساده ترین راه برای رفع گرفتگی لوله با سیمان این است که به سایت برچسب مراجعه کنید و به صفحه لوله بازکنی صادقیه یا هر منطقه ای که در تهران زندگی می کنید مراجعه کنید تا بتوانید نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را مشاهده کنید و با ایشان تماس بگیرید.

روش رفع گرفتگی لوله با سیمان

برای رفع گرفتگی لوله با سیمان باید این را بدانید که اگر هنوز سیمان یا مصالح در داخل لوله سفت نشده است می توانید آن را تا جایی که می توانید خالی کنید و بعد هر مقداری از آن که باقی ماند را با آب داغ فراوان و با فشار زیاد بشویید به صورتی که مطمئن شوید که دیگر هیچ مقداری از سیمان و… درون لوله باقی نمانده است.

گرفتگی لوله با سیمان را برطرف کنید.

اگر گرفتگی لوله با سیمان به حدی برسد که سیمان داخل لوله سفت شده باشد و حجم مصالح زیاد باشد در این صورت دیگر نمیتوان کاری کرد و حتی قوی ترین محلول های لوله بازکنی هم نمی توانند این گرفتگی را برطرف کنند و شما باید هر چه سریعتر به لوله بازکن ماهر تماس بگیرید.
برای این کار سایت برچسب در سراسر تهران می تواند بهترین لوله بازکن ها را به شما معرفی کند. شما ارزانترین و بهترین خدمات لوله بازکنی را می توانید با مراجعه به آدرس www.barchasb.net و جستجوی نام محل زندگی خود دریافت کنید.

چکار کنیم تا دچار گرفتگی لوله با سیمان نشویم؟

اگر می خواهید از گرفتگی لوله با سیمان در منزل یا محل کار خود پیشگیری کنید، به صورت خیلی ساده می توانید بعد از انجام لوله کشی یا در هنگام مرمت منزلتان، ورودی لوله های فاضلاب را با کیسه های نایلونی یا هر چیزی دیگر بپوشانید تا نخاله ساختمانی یا سیمان و… وارد آن نشود.

برطرف کردن گرفتگی لوله با سیمان به وسیله فنر

معمولا افراد زمانی متوجه گرفتگی لوله با سیمان می شوند که سیمان یا مصالح ساختمانی درون لوله سفت شده است.
در این زمان بهتر است کار لوله بازکنی منزلتان را به لوله بازکن های سایت برچسب دهید چرا که آنها می توانند گرفتگی لوله با سیمان یا هر گرفتگی در لوله ها به صورت تضمینی برای شما برطرف کنند.
خدمات لوله بازکنی غرب تهران یا شرق تهران و یا هر منطقه ای که شما در آن هستید در سایت برچسب به صورت شبانه روزی در دسترس می باشند.

همیشه یادتان باشد که محلول های اسیدی خیلی قوی هم نمی توانند در رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، به شما کمک کنند چرا که این اسید ها قابلیت نفوذ به عمق توده سیمان سفت شده را ندارد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کشی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *