یکی از بدترین مشکلاتی که ممکن است شما در طی روز در منزلتان یا محل کارتان با آن مواجه شوید، گرفتگی لوله های منزل است که راه و روش زیادی برای بازکردن آنها وجود دارد ولی شما می توانید لوله بازکنی با روشهای خانگی را آموزش ببینید که به محض گرفتگی لوله منزلتان خودتان با کمترین هزینه این گرفتگی ها را برطرف کنید و به لوله بازکن نیازی نداشته باشید.

البته لوله بازکنی با روشهای خانگی نمی تواند همه گرفتگی ها را برطرف کند و برای گرفتگی هایی که کمی قدیمی تر شدند و شدید هستند باید با لوله بازکن مطمئن تماس گرفت.
خوشبختانه عزیزانی که در تهران هستند می توانند به سایت برچسب مراجعه کنند و علاوه بر استفاده از مقالات آموزش لوله بازکنی در منزل این سایت، از بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها ی آنها استفاده نمایند.
بطور مثال اگر شما در شوش تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی شوش تهران شماره تماس بهترین لوله بازکن ها در نزدیکی خیابان شوش و میدان شوش را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید.

در زیر چند راهکار لوله بازکنی در منزل را برایتان آموزش می دهیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی اولین روش لوله بازکنی با روشهای خانگی است

اگر بخواهید از لوله بازکنی با روشهای خانگی استفاده کنید استفاده از تلمبه دستی ساده ترین روش و کم هزینه ترین روش با بازدهی بالا به شمار می آید.
طریقه درست استفاده کردن از تلمبه دستی به این صورت است که باید کاسه پلاستیکی آن کف زمین یا سینک یا هر جایی بچسبد تا بتواند به خوبی خلأ ایجاد کند تا در نهایت مکش و فشار خوبی در لوله فاضلاب به وجود آورد و گرفتگی را به سمت لوله اصلی فاضلاب ببرد.

لوله بازکنی با روشهای خانگی با تلمبه دستی

البته اگر این روش کار ساز نبود و لوله بازکنی با روشهای خانگی دیگر هم جواب نداد، می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید.
سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران، نزدیکترین لوله بازکن خود را به شما معرفی می کند و فقط شما لازم است نام منطقه ای که در آن هستید را در صفحه اول این سایت به آدرس www.barchasb.net جستجو کنید تا بتوانید از خدمات ارزان و با کیفیت سایت برچسب استفاده نمایید.

لوله بازکنی با روشهای خانگی به وسیله محلول لوله بازکنی

محلول لوله بازکنی می تواند راه حل مناسب و سریعی برای رفع گرفتگی لوله های منزلتان باشد، مخصوصا در گرفتگی هایی که به وسیله چربی ها و گرد و خاک به وجود می آید.
روش استفاده از محلول لوله بازکنی به این صورت است که شما مقداری از این مایع را داخل لوله فاضلاب می ریزید و مقداری صبر می کنید تا خوب اثر خود را بگذارد و بعد آن را با آب داغ به صورت کامل می شویید.

لوله بازکنی با روشهای خانگی مثل محلول لوله بازکنی

البته باید توجه کنید که استفاده زیاد از محلول لوله بازکنی می تواند برای شما مشکل ساز باشد و لوله های فاضلاب منزلتان را از بین ببرد، ولی اگر گرفتگی لوله منزلتان به سادگی بر طرف نمی شود، و در تهران هستید بهترین کار برای شما مراجعه به سایت برچسب می باشد.

اگر شما در شمال تهران هستید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و با جستجوی نام شمال تهران در سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی شمال تهران در این سایت به صورت تضمینی و فوری بهره مند شوید .

لوله بازکنی شمال تهران خدمات خود را به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته ارائه میدهد. لوله بازکن های شمال تهران بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه خود را به محل مورد نظر می رسانند و پس از تشخیص نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات لوله بازکنی، اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می کنند.”

استفاده از فنر لوله بازکنی دستی

شما می توانید از فنر دستی هم برای بازکردن لوله های منزلتان استفاده کنید که خود لوله بازکنی با روشهای خانگی به حساب می آید به این صورت که ابتدا سر فنر را وارد لوله گرفته شده می کنید و تا آن را به سمت جلو هل می دهید وزمانی که به گرفتگی رسید شروع به چرخاندن فنر به سمت راست می کنید، و زمانی هم که فنر را می خواهید در آورید آن را به سمت چپ بچرخانید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
گندانبار

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *