با توجه به قابلیت جذب آب دستمال عده ای تصور می کنند، اگر دستمال کاغذی درون چاه توالت ایرانی بیفتد اتفاق خاصی نیفتاده و به راحتی جذب آب می شود اما برخلاف تصور عموم، گیر کردن دستمال کاغذی در چاه توالت می تواند گرفتگی های شدیدی را به وجود آورد.
هدف از نوشتن این مطلب آشنایی شما عزیزان با راهکارهای رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی در خانه می باشد تا با استفاده از روش های خانگی و بدون پرداخت هزینه به لوله بازکن مشکل خود را برطرف کنید.

چگونه به رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی بپردازیم؟

در صورتی که دستمال کاغذی باعث گرفتگی لوله فاضلاب شما شود، می توانید به سادگی در خانه با وسایلی که دارید به سادگی گرفتگی ایجاد شده را برطرف کنید.
روش هایی که برای رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی می توان از آن ها استفاده کرد عبارتند از:

  • استفاده از آب گرم و مواد شوینده
  • تلمبه دستی مؤثر در رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی
  • کاربرد جوش شیرین با آب گرم و نمک رد باز کردن لوله
  • استفاده از آب گرم به همراه جوش شیرین و سرکه
  • ساخت قلاب یکی از راه های باز کردن لوله گرفته شده
  • رفع گرفتگی با استفاده از فنر لوله بازکنی

شما می توانید در خانه این مشکل را حل کنید اما اگر مایل به این کار نبودید و یا نتوانستید از عهده انجام این کار بر بیایید سایت برچسب آماده کمک رسانی شبانه روزی و اعزام لوله بازکن به تمام مناطق تهران می باشد که به عنوان نمونه با یک کلیک ساده بر روی لینک لوله بازکن پونک شماره و مشخصات وی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید درخواست خود را در سایت برچسب ثبت کنید.

ساخت قلاب؛ یکی از راه های رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی

با استفاده از آویز لباس شما به راحتی می توانید در خانه مشکل گرفتگی لوله ی فاضلابتان را برطرف نمایید.
ابتدا با استفاده از یک انبر خمیدگی قلاب را صاف کنید، سپس تا جایی که امکان دارد آن را درون چاه فرو ببرید قلاب را چرخانده و از چاه بیرون بیاورید. شما می توانید از این روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی هم استفاده کنید.

تأثیر مواد شوینده و آب گرم در رفع گرفتگی لوله

در این روش با استفاده از مواد شوینده شما علاوه بر دستمال، بقیه اشیا گیر کرده را هم سُر دهید و گرفتگی را رفع کنید. برای شروع، ابتدا مقداری از مواد شوینده را درون چاه ریخته و کمی صبر کنید سپس آب گرم را درون آن بریزید دقت کنید که برای رفع گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی باید مقدار بیشتری از مواد شوینده را استفاده نمایید.
چنانچه گرفتگی عمیق بود و نتوانستید با استفاده از روش مواد شوینده و آب گرم لوله را باز کنید، از خدمات ۲۴ ساعته لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به محل سکونتتان اعزام شود. مثلا بلافاصله پس از تماس با لوله بازکن سید خندان مجرب ترین نیروها در این منطقه آماده کمک رسانی به شما می شوند و درخواست به لوله بازکن در منطقه ای که سکونت دارید می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه و وقتتان شود که بسیار حائز اهمیت می باشد.

استفاده از فنر برای رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی

فنر لوله بازکنی یک وسیله بسیار کاربردی برای رفع گرفتگی چاه می باشد و می تواند تمام گرفتگی ها از جمله گرفتگی لوله با دستمال را رفع کند.
رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی به کمک فنر لوله بازکنی نسبت به روش های دیگر به سرعت به نتیجه می رسد و سایت های ارائه دهنده خدمات فنر زنی در کمتر از ۱۰ دقیقه با اعزام نزدیکترین لوله بازکن به سرعت می توانند به حل مشکلتان رسیدگی نمایند که لوله بازکنی برچسب یکی از آنهاست.

رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی زمانی سخت می شود که زمان زیادی گذشته و گرفتگی به رسوب سختی تبدیل شده که نمی توان آن را به آسانی از لوله جدا کرد. پس تا جایی که می توانید از انداختن دستمال در توالت ایرانی و فرنگی خودداری کنید تا بعدها متحمل به پرداخت هزینه های بالا نشوید.

نکته! اگر دستمال کاغذی را به اشتباه یا از روی خجالت داخل چاه دستشویی انداختید و نمی خواهید گرفتگی توالت با دستمال کاغذی پیش بیاید، حتما چند لیتر آب با استفاده از فلاش تانک یا آفتابه، داخل چاه فاضلاب بریزید تا دستمال کاغذی از سیفون عبور کرده گرفتگی پیش نیاید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *