درباره باز کردن لوله فاضلاب با فنر و مدل های گوناگون دستگاه لوله بازکنی مطالب زیادی گفته شده و دنبال کنندگان آن نوشته های بسیاری را در این باره مطالعه کرده‌اند ولی نهایتاً درباره یکی از روشهای فنر زدن که فنر لوله بازکنی با دریل می باشد، دقت زیادی نشده و تنها این روش تعریف شده و در مورد فواید و عیوب آن هم بحثی صورت نگرفته است و در مورد طرز کار فنر لوله بازکنی با دریل اطلاعات دقیقی داده نشده است.

در این نوشته می خواهیم روش باز کردن لوله فاضلاب با فنر را به صورت خیلی دقیق و موشکافانه بیان کرده و نکات مربوط به آن را بررسی کنیم و آنگونه که فک می کنید کار با فنر لوله بازکنی با دریل ساده نیست.

توضیح روش فنر لوله بازکنی با دریل

 افراد ماهر برای راحتی کار خودشان فنر زنی را توسط دریل انجام می دهند ولی سوال اینجاست که این روش فنر لوله بازکنی با دریل صحیح است یا نه و یا اینکه راندمان آن چه میزان می باشد و یا اینکه کدوم روش فنر زنی درست تر است؟ کاربرد دستگاه فنر زنی خوب است یا فنر زنی توسط دریل مناسب می باشد؟ 

همچنین پمپ تراکم هوا از جمله وسایل مصرفی در لوله بازکنی می باشد که روش کارش را در ادامه مطالعه خواهید کرد. کار با این دستگاه نیاز به آموزش و مهارت دارد و افرادی که در این زمینه تخصص کافی نداشته باشند شما را به دردسر می اندازند.
از همین رو توصیه ما به شما این است برای انجام چنین کار حساسی از تکنسین ماهر لوله بازكني جنوب تهران، شمال، شرق و در سایت برچسب لوله بازکنی کمک بگیرید تا بعداً متحمل به پرداخت هزینه های گزاف نباشید.

آیا استفاده از فنر لوله بازکنی با دریل مؤثر است؟

اصولاً باز کردن لوله فاضلاب با فنر از روش هایی است که به طور حتم نتیجه داده و گرفتگی لوله را باز میکند. روش فنر زدن دستی از قدیمی ترین روش های فنر زنی است که به خاطر سرعت پایین فنر در چرخش، خیلی موثر نیست و تنها ایراد دستگاه فنر زنی وزن زیاد و حجم بالای آنها است.
به همین خاطر به این نتیجه رسیدند که به سر دریل، فنر ساده ای ببندند و گرفتگی لوله فاضلاب را به این روش برطرف نمایند.

کارشناسان لوله بازکنی سایت برچسب، خدمات خود را با مجهزترین دستگاه ها بدون هیچ گونه آسیبی به وسایل آن مکان و به طور ضمانت شده به شهروندان در سراسر تهران ارائه می دهند و فرقی نمی کند که ساکن کدام محله باشید، کافیست سرویس مد نظر خود را به همراه خیابانی که در آن سکونت دارید؛ همانند لوله بازکنی گیشا جستجو کنید و از خدمات با کیفیت مطلوب و با حداقل کثیف کاری تکنسین برچسب به صورت ۲۴ ساعته بهره مند شوید.

برتری ها و نقص های روش فنر لوله بازکنی با دریل

کیفیت روش فنر لوله بازکنی با دریل را در چند نکته بیان می کنیم:

  • وزن و حجم پایین دستگاه: همین عامل باعث شده که افراد ترجیح دهند که فنر لوله بازکنی با دریل را استفاده کنند و دستگاه فنر زنی را خریداری نکنند.
  • سرعت و نیروی زیاد در جهت چرخش فنر: این دستگاه با سرعت زیاد و نیروی بیشتری که دارد در گرفتگی لوله فاضلاب خیلی موثر است ولی بدی های آن را هم در نظر بگیرید.

روش فنر لوله بازکنی با دریل بدی هایی هم دارد که عبارتند از:

  • سرعت زیاد فنر: در فنر هایی که اندازه بلندی دارند در زمان کار کردن سر فنر با سرعت زیادی به لوله ها خورده و اگر لوله ها قدیمی باشند موجب شکستن و ایجاد ترک می شود.
  •  نداشتن کنترل فنر: به علت سرعت بالایی که فنر دارد به این سمت اون سمت رفته و ممکن است به جای برخورد کرده و کنترل و مهار آن سخت است.
  • نبود محافظ در اطراف فنر: یکی از بدی هایی که فنر لوله بازکنی با دریل دارد این است که دور فنر حفاظی ندارد وممکن است در زمان انجام کار فنر دور لباس یا پارچه پیچیده و خطرآفرین شود.

 این روش به افراد بی تجربه پیشنهاد نمی شود و اگر روش های خانگی در باز کردن لوله تأثیری نداشت از لوله بازکن های حرفه ای سایت برچسب که به صورت تمام وقت در کلیه مناطق تهران در دسترس هستند کمک بگیرید.

 در کل باید به خطراتی که روش کار با فنر لوله بازکنی دستی به دنبال دارد، توجه کرده و با استفاده از دستکش خوب و با رعایت احتیاط این کار را انجام دهید؛ چرا که ممکن است لطمات جبران ناپذیری داشته باشد.
ولی در نهایت اگر توجه ویژه ای به اصول ایمنی کار را در این روش داشته باشید، میتوانید از نتیجه کار رضایت داشته و کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

حتما بدانید که در این روش به علت سرعت بالا نیاز است که از فنر لوله بازکنی منعطف با طول مناسب استفاده کنید، چرا که فنر لوله بازکنی با دریل در هنگام چرخیدن اگر از انعطاف کافی برخوردار نباشد ممکن است شکسته شود مشکلات زیادی را به بار آورد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *