کفشورها نقش بسیار مهمی در ساختمان ها ایفا می کنند. بیشتر افراد در طی شبانه روز مقدار بسیار زیادی آب و فاضلاب و مواد زائد تولید می‌کنند که از طریق همین کفشورهای لوله های فاضلاب، در نهایت به چاه فاضلاب می‌روند.
ما در این مقاله در مورد کفشور پدالی که یکی از انواع کفشورها می‌ باشد، توضیحاتی را به شما می دهیم تا با عملکرد این محصول بیشتر آشنا شوید.

کارکرد کفشور پدالی چگونه است؟

این مدل از کفشورها، یعنی کف شور پدالی از استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند و در دسته کفشورهای استیل فلزی قرار می‌گیرند.
عملکرد این کفشور ها اینگونه است که شما اگر یک بار پای خود را روی آن بگذارید و کمی فشار دهید، کفشور بالا می‌آید و راه  آب باز می‌شود و اگر دوباره روی آن فشار دهید، کفشور پایین رفته و بسته می شود و همچنین دیگر نمی گذارد آب به داخل چاه برود.
عواملی از قبیل جنس و ابعاد، تعیین کننده قیمت کفشور پدالی می باشد و با توجه به مزایای انواع کفشور بهتر است مدلی از آن را انتخاب کنید که در برابر شرایط مختلف، همچون فنر زدن و… مقاوم باشد و بتواند زمان زیادی عمر کند تا هزینه های ناشی از تعویض را بعدها بر روی دست شما نگذارد.

بررسی ویژگی های کفشور پدالی استیل

کفشور پدالی از جنس استیل طرح دار ضد زنگ ساخته شده است، چون مستقیماً با پا سر و کار دارد برای همین از جنسی بسیار مقاوم ساخته شده است. کفشور پدالی حالتی فنری شکل دارند، این کفشورها مزایا و معایبی دارند که از مزایای آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • کفشور پدالی از ورود حشرات موزی به درون خانه ها جلوگیری می کنند، همچنین مانع از پخش بوی نامطبوع فاضلاب در فضای سرویس بهداشتی می شوند، اما گاهی به دلیل تشدید رعایت نکردن برخی نکات از سمت ما، این کفشورها به شدت با گرفتگی های سختی مواجه می شوند که در این صورت فقط باید با یک لوله بازکن حرفه ای در نزدیکی محل سکونت خود تماس بگیریم.
    در سایت برچسب خدمات شبانه روزی لوله بازکنی با قیمتی مناسب، به شهروندان ارائه می گردد که برای ثبت سفارش لوله بازکنی در شرق تهران می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید و سپس به مشخصات تکنسین مربوطه از طریق صفحه هدف دسترسی نمایید.
  • شما به راحتی می‌توانید درب کفشور پدالی را بردارید و آن را تمیز کنید و دوباره سر جایش بگذارید.
  • کفشورهای پدالی استیل عملکرد بسیار زیاد و بهتری نسبت به دیگر کشورها دارند، اما باید مراقب باشید که ضربه محکم روی آنها نزنید که ممکن است باعث خرابی درب این کفشورها بشود و عیب کفشور پدالی این است که اگر فشار کمی مثل فشار یک کودک روی آن بیاید، درب آن باز می‌ شود.
  • کفشور پدالی با مدل عملکردی که دارد از ورود هرگونه آشغال و زباله به درون چاه جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که لوله فاضلاب دچار گرفتگی نشود، اگر در هر صورت لوله‌ های منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید  با جستجوی محل مورد نظر خود مثلاً خدمات لوله بازکنی پونک نزدیکترین تکنسین را به محل خود پیدا کنید. این افراد در سریع‌ ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند و مشکل گرفتگی لوله های منزل شما را برطرف می‌کنند.

ین کفشور همانطور که از اسمش پیداست مانند یک پدال عمل کرده و شما می توانید با فشار دادن آن با پا، آن را باز یا بسته کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *