نگاهی به کولز گازی هایسنسن

کولر هایسنس

کمپانی هایسنس ( Hisense ) در سال ۱۹۶۹ در مرزوبوم چین فعال‌سازی شد و تا روز جاری دارنده بیشتراز ۱۳ سوله ساخت اسباب خانگی و الکترونیک , اعم از امکانات تهویه مطبوع در سراسر عالم هست .

بر طبق اعلام مؤسسات بزرگی نظیر IDG , Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان اسباب الکترونیکی , هم اکنون کمپانی هایسنس , جزو ۱۰ خالق برتر اسباب خانگی و الکترونیکی در عالم است .

با اعتنا به این که امکانات تهویه مطبوع و اعم از اشکال کولرهای گازی و اسپلیت در تیم کالاهای سرمایه ای میباشند ( و خیر فقط یک کالای مصرفی ) , براین اساس اکیدا پیشنهاد میکنیم این گونه کالاها را صرفا از وب سایت های تخصصی مهندسی و پیش کسوت ای که بصورت ماهر عرضه کننده این امکانات میباشند خریداری فرمائید تا بتوانید با به کارگیری خوبتر از داده ها فنی و ظریف مطرح شده در آن ها اولا در شکل لزوم از مشورت کارشناسان و مهندسین تأسیسات ذی‌ربط فایده مند شوید و ثانیا کالای مطلوب خیس و با ارزش بهتری را تنظیم فرمائید و ثالثا ناگزیر به ردوبدل یا این که عودت کولر خریداری شده خویش ( تا ۷ روز ) نگردید , به دلیل آنکه که‌این ایام بعضا وب سایت های غیرتخصصی که خیر داده ها فنی دقیقی در این مسیر دارا هستند و خیر چه بسا دارنده یک متخصص و مشاور فروش تأسیسات میباشند , این امکانات را فقط با نگرش فروش یک متاع , به عنوان مثال نظیر فروش قهوه ساز ۴۰۰۰۰۰ تومانی که چه بسا آن را تا ۸۰۰۰۰۰ تومان میفروشند عرضه می نمایند!

همه کولر گازی و اسپلیت‌های مطرح شده در دماتجهیز , صرفا با کاغذ ضمانت و گارانتی حیاتی شرکت ها ذی‌ربط نظیر گلدایران , سام خدمت , تهویه نیا , زرین و . . . . عرضه می گردند .

 کولر گازی هایسنس و تاریخ وردو کولر گازی هایسنس به ایران

کولر گازی هایسنس ( Hisense ) از ده سال ۱۳۸۰ به بازار تهویه مطبوع جمهوری اسلامی ایران , ورود پیدا کردد و با اعتنا به پباده سازی قشنگ و اما ارزش های مطلوب این کولرهای گازی نسبت به برندهای دیگر , موضوع اعتنا مصرف کنندگان اهل ایران قرار گرفت .

 

آنچه می بایست در امر کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی هایسنس بدانید

کمپانی هایسنس در ساخت کولرهای گازی و اسپلیت های خویش از اشکال کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارنده کیت اینورتر به کارگیری می نماید .

کمپرسور روتاری , همه گیرترین گونه کمپرسور در کولرهای گازی هست و اسپلیت هایی که کمپرسور آن ها دارنده کیت اینورتر هست مصرف برق و انرژی کمتری دارا هستند و تحت عنوان کولر اسپلیت های اندک مصرف شناخته می گردند .

همینطور گاز مبرّد مستعمل در اشکال کولر گازی هایسنس معمولا از دو گونه R22 و R410 هست .

شما میتوانید با مطالعه راهنمای تعیین هرمورد از گونه های کولر گازی هایسنس , از گونه کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در‌این تولید ها آگاه گردید .

تنوع و گونه و گنجایش کولر گازی هایسنس

کمپانی هایسنس , کولرهای گازی خویش را در گونه های متعدد اعم از گونه اینورتر ( که منجر صرفه جویی در مصرف برق می شود ) , گونه دیواری با امکان تولید سرمایش که با دو کمپرسور پیستونی و روتاری ارائه می شود ; همینطور گونه های ورسای و مایا هم از محبوبیت فروانی نزد مصرف کنندگان برخوردارند .

همینطور کولرگازی هایسنس گونه ورسای اینورتر از دوستداشتنی ترین برندهای کولرهای هایسنس هست که در بازار جمهوری اسلامی ایران فروش بالایی دارااست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *