Categories: تعمیر کولر گازیسرویس داکت اسپلیتسرویس کولر گازینصب کولر گازی

نکاتی درباره کولر گازی هایسنس و ویژگی های کولر گازی

نگاهی به کولز گازی هایسنسن

کمپانی هایسنس ( Hisense ) در سال ۱۹۶۹ در مرزوبوم چین فعال‌سازی شد و تا روز جاری دارنده بیشتراز ۱۳ سوله ساخت اسباب خانگی و الکترونیک , اعم از امکانات تهویه مطبوع در سراسر عالم هست .

بر طبق اعلام مؤسسات بزرگی نظیر IDG , Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان اسباب الکترونیکی , هم اکنون کمپانی هایسنس , جزو ۱۰ خالق برتر اسباب خانگی و الکترونیکی در عالم است .

با اعتنا به این که امکانات تهویه مطبوع و اعم از اشکال کولرهای گازی و اسپلیت در تیم کالاهای سرمایه ای میباشند ( و خیر فقط یک کالای مصرفی ) , براین اساس اکیدا پیشنهاد میکنیم این گونه کالاها را صرفا از وب سایت های تخصصی مهندسی و پیش کسوت ای که بصورت ماهر عرضه کننده این امکانات میباشند خریداری فرمائید تا بتوانید با به کارگیری خوبتر از داده ها فنی و ظریف مطرح شده در آن ها اولا در شکل لزوم از مشورت کارشناسان و مهندسین تأسیسات ذی‌ربط فایده مند شوید و ثانیا کالای مطلوب خیس و با ارزش بهتری را تنظیم فرمائید و ثالثا ناگزیر به ردوبدل یا این که عودت کولر خریداری شده خویش ( تا ۷ روز ) نگردید , به دلیل آنکه که‌این ایام بعضا وب سایت های غیرتخصصی که خیر داده ها فنی دقیقی در این مسیر دارا هستند و خیر چه بسا دارنده یک متخصص و مشاور فروش تأسیسات میباشند , این امکانات را فقط با نگرش فروش یک متاع , به عنوان مثال نظیر فروش قهوه ساز ۴۰۰۰۰۰ تومانی که چه بسا آن را تا ۸۰۰۰۰۰ تومان میفروشند عرضه می نمایند!

همه کولر گازی و اسپلیت‌های مطرح شده در دماتجهیز , صرفا با کاغذ ضمانت و گارانتی حیاتی شرکت ها ذی‌ربط نظیر گلدایران , سام خدمت , تهویه نیا , زرین و . . . . عرضه می گردند .

 کولر گازی هایسنس و تاریخ وردو کولر گازی هایسنس به ایران

کولر گازی هایسنس ( Hisense ) از ده سال ۱۳۸۰ به بازار تهویه مطبوع جمهوری اسلامی ایران , ورود پیدا کردد و با اعتنا به پباده سازی قشنگ و اما ارزش های مطلوب این کولرهای گازی نسبت به برندهای دیگر , موضوع اعتنا مصرف کنندگان اهل ایران قرار گرفت .

 

آنچه می بایست در امر کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی هایسنس بدانید

کمپانی هایسنس در ساخت کولرهای گازی و اسپلیت های خویش از اشکال کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارنده کیت اینورتر به کارگیری می نماید .

کمپرسور روتاری , همه گیرترین گونه کمپرسور در کولرهای گازی هست و اسپلیت هایی که کمپرسور آن ها دارنده کیت اینورتر هست مصرف برق و انرژی کمتری دارا هستند و تحت عنوان کولر اسپلیت های اندک مصرف شناخته می گردند .

همینطور گاز مبرّد مستعمل در اشکال کولر گازی هایسنس معمولا از دو گونه R22 و R410 هست .

شما میتوانید با مطالعه راهنمای تعیین هرمورد از گونه های کولر گازی هایسنس , از گونه کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در‌این تولید ها آگاه گردید .

تنوع و گونه و گنجایش کولر گازی هایسنس

کمپانی هایسنس , کولرهای گازی خویش را در گونه های متعدد اعم از گونه اینورتر ( که منجر صرفه جویی در مصرف برق می شود ) , گونه دیواری با امکان تولید سرمایش که با دو کمپرسور پیستونی و روتاری ارائه می شود ; همینطور گونه های ورسای و مایا هم از محبوبیت فروانی نزد مصرف کنندگان برخوردارند .

همینطور کولرگازی هایسنس گونه ورسای اینورتر از دوستداشتنی ترین برندهای کولرهای هایسنس هست که در بازار جمهوری اسلامی ایران فروش بالایی دارااست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مسئول مجله فنی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی خزانه بخارایی با تیم حرفه ای

خزانه بخارایی در منطقه 16 تهران واقع شده است که از محله های قدیمی پایتخت محسوب می شود. نیروهای لوله…

2 سال ago

آشنایی با انواع سیفون سینک و روشویی

سیفون ها در مکان هایی که جریان آب وجود دارد مانند حمام، سرویس بهداشتی، سینک ها ی ظرفشویی و... نصب…

3 سال ago

مطالبی خواندنی در مورد لوله چدنی فاضلاب و نحوه عملکرد آن

‌ ابتدا از لوله چدنی فاضلاب برای منتقل کردن آب و گاز و فاضلاب و همچنین تخلیه آب به اسم…

3 سال ago

چگونگی کار با فنر لوله بازکنی

درباره باز کردن لوله فاضلاب با فنر و مدل های گوناگون دستگاه لوله بازکنی مطالب زیادی گفته شده و دنبال…

3 سال ago

معرفی کفشور پدالی  و آشنایی با عملکرد آن

کفشورها نقش بسیار مهمی در ساختمان ها ایفا می کنند. بیشتر افراد در طی شبانه روز مقدار بسیار زیادی آب…

3 سال ago

راهکارهای رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی در منزل

با توجه به قابلیت جذب آب دستمال عده ای تصور می کنند، اگر دستمال کاغذی درون چاه توالت ایرانی بیفتد…

3 سال ago