کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

مجموعه: اخبار و مقالات
به این مطلب امتیاز دهید

 

  • کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟
  •  

    حمله افسردگی پدیده شایعیه. حتی افراد بسیار شاد و سرحال هم گاهی دچار افسردگی میشن. اصولاً حالت ایستا و بدون تغییر هر چیز، حتی بهترین چیزها نیز زندگی رو ملال آور می کنه. اگر شبی در کار نباشه چطور می تونی از روشنایی روز لذت ببری؟ اگر غمی نباشه چگونه می تونی از شادی ها لذت ببری؟

    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

    کنترل افسردگی

    پس امید و افسردگی هم مثل این چیزها به هم ارتباط دارن. افسردگی هنگامی به عنوان یک مشکل بروز می کنه که دوره آن طولانی شده و به نحوی جسم و روان ما رو دچار آسیب کنه. بر این اساس فراگیری نحوه کنترل موفقیت آمیز افسردگی اهمیت زیادی داره و من در اینجا می خوام به پنج دستورالعمل ساده برای کنترل افسردگی اشاره کنم.

     

    1- کنترل افسردگی با فعالیت بدنی شدید

    هرگاه احساس افسردگی کردی باید از نظر جسمی خودتو فعال نگه داری تا انرژی های اضافی ذهنت رو مصرف کنی. احساس افسردگی، یک انرژی منفی در ذهن آزاد می کنه که باعث تضعیف اشتیاق و امید نسبت به زندگی و کار میشه. افسردگی با ضعیف کردن سیستم ایمنی بدنت، زمینه ابتلاء تو به بیماری ها رو فراهم می کنه. این انرژی منفی با فعالیت بدنی شدید به بهترین نحو مصرف میشه. بنابراین هر فعالیتی که دوست داری انجام بده فرقی نمی کنه.

     

     کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

     

    2- کنترل افسردگی با گشت زدن بی هدف

    یکی دیگه از راه های مصرف انرژی منفی و منحرف کردن ذهن، گشت زدن بی هدف به هر کجاست. سوار مترو یا اتوبوس شو و به یک طرف حرکت کن، در بازارها و مراکز خرید بگرد، در یک رستوران بشین و هر چی دوست داری بخور یا بنوش، تا وقتی کاملاً خسته نشدی به خانه برنگرد.

     

    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

     

    3- کنترل افسردگی با صحبت با یک دوست نزدیک

    سعی کن هرچی تو دلته بیرون بریزی. به اشتراک گذاشتن مشکل با یک دوست نزدیک، از شدت نیروهای منفی کم می کنه. دوستان خوب، خصوصیات شما رو خوب می شناسن و می تونن ایده های خوبی برای مواجهه با افسردگی به روشی سالم در اختیارت قرار بدن.

     

    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

     

    4-کنترل افسردگی با بنویس حتی چرندیات!

    یک تکه کاغذ بردار یا یک فایل روی کامپیوترت ایجاد و شروع به نوشتن احساساتت کن. هر چیزو واقعاً حس می کنی بنویس. زیاد در قید و بند معنی دار بودن نوشته هات نباش. آدم ممکنه حتی با نزدیک ترین دوستانش نتونه بعضی حرف ها رو مطرح کنه ولی با خودش که می تونه. پس هر چی در دل داری روی کاغذ یا توی کامپیوتر بریز و هیچوقت خسته یا عصبانی نشو. وقتی که تونستی احساسات سرکوب شده خودتو بیرون بریزی، به طور قابل ملاحظه ای احساس راحتی خواهی کرد.

     

    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟

     

    5-کنترل افسردگی با شروع یک ایده جدید

    هیچگاه تصور نکن که تمام امواج افسردگی، ناراحت کننده هستن. بعضی مواقع امواج افسردگی آغاز یک ایده یا نوآوری بزرگ و جالبه. ذهن تو سرگرم یافتن یا ابداع یک چیز جدیده، وقتی که این دوره طی شد، افسردگی آغاز میشه، در این هنگام ذهن تو دوباره شروع به تولید چیزهای جدیدی می کنه که امید و شوق تازه ای به دنبالشه. بنابراین مطمئن باش که پس از گذشتن موج افسردگی، چیزهای خیلی بهتری در انتظارته.

     

     

    مریم جهانبخش

    کارشناس ارشد مشاوره

    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟ + 10
    کنترل افسردگی،چگونه کنترل افسردگی خود را در دست بگریم؟ – 2

    http://www.delgarm.com/psychology/family-counseling/59187-کنترل-افسردگی

    کلمات کلیدی : + آدم آزاد آسیب آغاز آمیز آن آور ا ابتلاء ابداع اتوبوس احساس احساسات احساساتت اختیارت ارتباط ارشد از اساس اشاره اشتراک اشتیاق اصولاً اضافی افراد افسردگی افسردگی پس افسردگی، امواج امید انتظارته مریم انجام انرژی اهمیت اگر ای ایجاد ایده ایستا ایمنی این اینجا با بازارها باش باعث باید ببری؟ ببری؟ بخور بدن بدنت، بدنی بده بدون بر برای بردار برنگرد بروز بریز بریزی بریزی، بزرگ بسیار بشین بعضی بنابراین بند بنوش، بنویس به بهتری بهترین بودن بگرد، بی بیرون بیماری تا تازه ترین تصور تضعیف تغییر تمام تو تولید تونستی تونن تونه تونی توی تکه جالبه جدید هیچگاه جدیده، جدیدی جسم جسمی جهانبخش کارشناس حالت حتی حرف حرکت حس حساس حمله خانه خرید خسته خصوصیات خوام خواهی خوب خوب، خوبی خودتو خودش خیلی دار دارن داره داری در دستورالعمل دل دلته دنبالشه دوباره دوره دوست دوستان دوستانش دچار دیگه ذهن ذهن، ذهنت راحتی راه رستوران رو روان روز روشنایی روشی روی زدن زمینه زندگی زیاد زیادی ساده سالم سرحال سرکوب سرگرم سوار سیستم شاد شادی شایعیه شبی شد، شدت شده شدید شدید هرگاه شروع شما شناسن شو شوق صحبت ضعیف طرف طور طولانی طی عصبانی عنوان غمی فایل فراهم فراگیری فرقی فعال فعالیت فعالیتی قابل قرار قید لذت ما مترو مثل مراکز مشاوره مشکل مصرف مطرح مطمئن معنی ملاحظه ملال ممکنه من منحرف منفی مواجهه مواقع موج موفقیت می میشن میشه میشه، ناراحت نباش نباشه نتونه نحو نحوه نحوی نزدیک نزدیک سعی نزدیک، نسبت نشدی نشو نظر نمی نوآوری نوشتن نوشته نکن نگه نیروهای نیز ها هات های هدف هدف یکی هر هرچی هستن هم هنگام هنگامی هیچوقت و واقعاً وقتی ولی پدیده پس پنج چرندیات یک چطور چگونه چی چیز چیز، چیزها چیزهای چیزو کار کاغذ کاملاً کامپیوتر کامپیوترت کجاست کرد کردن کردی کم کن کن، کنترل کنترلافسردگیکنترلافسردگی کنم کننده کنه کنه کنی که گاهی گذاشتن گذشتن گشت یا یافتن یک

     

    

    سفت کردن باسن

    عکس های دیدنی

    نرم افزار مدیریت پسورد

    پورتال خبری

    عکس نوزادان

    

    فال انبیای الهی

  • آخرین اخبار و مقالات
  •  

    در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :